سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://sound-code.majiddownload.com/12478/1463882286.wma


























حوض نقاشی

امروز آخرین پنجشنبه سال 92 هست.

تو این سال اتفاقات خوب و بد زیادی افتاد.

کنکور دادم.

تصادف کردم در تعجب و سکوت مطلق.

از اینجا رفتم.

با ادمای زیادی اشنا شدم.

ولی اصلاً خوبهاشو یادم نمیاد.

نمیدونم چمه که شدید به سال93 امیدوارم.

راستی یکی از خوبهاشو یادم اومد.خونمونو عوض کردیم.

یه اتفاق خوب دیگه هم افتاد که اونو بعداً میگم.

ولی انگار یه خبر خیلی خوب همین اول صبحی شنیدم.

تابستون که بعد از 8 سال رفتم مشهد خیلی دعا کردم یه نفرم بره.

اونم رفته مثل اینکه.خیلی خیلی خوشحال شدم از این خبر.

برای بار سوم سال 93 بر شما مبارک

آرزو نمیکنم بهترین سال براتون باشه چون سالهای بعدی رو

هم پیش رو دارید.امیدوارم در طی سالهای گذشته بهترین باشه

خدانگهدار


نوشته شده در پنج شنبه 92/12/29ساعت 5:45 صبح توسط fatemeh نظرات ( ) |


 Design By : Pichak